Što je Vaše oglašavanje informativnije, to će biti uvjerljivije.

Google oglašavanje i SEO optimizacija

Ukoliko želite biti na samom vrhu Google pretraživanja onda je ovo idealan način oglašavanja za Vas!

Pročitaj više

Zašto baš odabrati ovaj način oglašavanja te da li je to ono što je Vama potrebno?

  • Google Ads je način plaćenog oglašavanja na internetu gdje se svi Vaši oglasi prikazuju kada korisnik pretražuje određene ključne riječi za koje ste se Vi prethodno odlučili.

Što zapravo znači odabrati ključne riječi? ( SEO optimizacija )

  • Odaberite one riječi koje opisuju Vašu uslugu/proizvod i na taj način targetirajte svoje buduće klijente/kupce na samo one koje to stvarno može zanimati tj. na one kojima Vaša usluga može biti potrebna.

Danas se jako puno poduzeća odlučuje upravo na ovaj način oglašavanja jer si na taj način korisnici sami mogu mjeriti sve segmente kampanje. (npr. koliko je bilo klikova na njivom oglasu, koliko su se puta prikazivali, koliko konverzija je ostvareno…)

Mi svojim korisnicima svaki mjesec šaljemo analitiku sa svim podatcima Vašeg oglašavanja.

j

Izrada sadržaja i vođenje profila na društvenim mrežama

Ima li Vaše poslovanje svijest o važnosti prisutnosti na internetu, točnije na društvenim mrežama?

Pročitaj više

Kako upotreba društvenih medija nastavlja eksponencijalno rasti, pojava na društvenim mrežama postaje sve važnija u postizanju i stvaranju svijesti o Vašem brandu.

Izgradite svijest o Vašem brandu na društvenim mrežama i stvorite značajne veze sa vašim kupcima i sljedbenicima putem marketinga na društvenim mrežama.

Prepustite nam brigu oko smišljanja kreativnog sadržaja za društvene mreže i online interakcije sa Vašim kupcima i sljedbenicima, te se u potpunosti posvetite Vašem poslovanju.

Za Vas osmišljavamo kreativne objave za društvene mreže koje će Vaše online sljedbenike zaintrigirati za Vaš brand, te ih dodatno informirati putem online razgovora i na kraju ih uputiti na Vašu adresu.

Dalias pruža marketing na društvenim mrežama za mala, srednja i velika poduzeća. Bez obzira jeste li vlasnik startup-a ili već uhodane firme, naši marketinški stručnjaci će Vam pomoći u vašoj kampanji.

Postanite partner s nama i dopustite da Dalias poboljša vidljivost i integritet Vašem brandu na društvenim mrežama.

 

Izrada video sadržaja

Slika govori više od tisuću riječi, a što onda tek govori video…?

Pročitaj više
Izrađujemo za Vas video sadržaj koji će maksimalno skrenuti pozornost kupaca na Vaš proizvod ili uslugu.
Za Vas osmišljavamo ideju, izrađujemo scenarij, snimamo, montiramo, te uređujemo u post produkciji.

U suradnji s Vama ili umjesto Vas osmišljavamo kadrove te Vašu ideju pretvaramo u video sadržaj.

Mi volimo koristiti video u svakoj fazi marketinškog procesa jer je to najučinkovitiji način prenošenja poruka, ilustriranja složenih ideja, podizanja svijesti kupaca i oživljavanja Vašeg brenda.

Statistike govore da 97% tvrtki kaže da video pomaže ljudima da bolje razumiju njihovu ponudu.

Također, 84% prodavača kaže da im je video pomogao da povećaju prodaju te je dokazano da sami korisnici provode 88% više vremena na web stranicama i društvenim mrežama koji sadrže video zapise.

Giveaway kampanje

„Ljudi vole besplatne stvari…“
Pročitaj više
Sigurno ste barem jednom na društvenim mrežama naišli na neki giveaway. To je zapravo darivanje tj.promocija u kojoj korisnici uz određenu aktivnost na društvenim mrežama (koja je ujedno i uvjet za sudjelovanje u giveaway-u) mogu osvojiti besplatne nagrade.

Putem giveaway kampanja ostvarite veći broj korisnika (pratitelja) prirodnim putem na Vašim društvenim mrežama.

Oglašavanje na društvenim mrežama

Iskoristite oglašavanje na društvenim mrežama kao prednost i povećajte vjerojatnost prodaje za Vaše poslovanje.

Pročitaj više

Same platforme za oglašavanje na Facebooku, Instagramu, TikToku i Youtubeu koriste visok sustav targetiranja kojim se ističe Vašem idealnom i potencijalnom mogućem kupcu.

Koju god uslugu ili proizvod nudili, gotovo je sigurno da ćete pronaći kupca koji treba točno ono što Vi nudite.

Putem plaćenog oglašavanja, sustav targetiranja Vam omogućava da identificirate kupce po lokaciji, dobi, spolu ili njihovim  prethodnim interesima.

Hodajuće reklame

YOU WALK, YOU SHOW!
Hodajuće reklame su pokretni oglašivački medij.

Pročitaj više

Istaknite svoje ponude, akcije, oglase, otvorenja i ostalo na najfrekventnijim lokacijama koje Vama odgovaraju.

  1. Hodajuće reklame su mobilne i samim tim omogućavaju jednostavnu promjenu lokacije
  2. Reklame imaju ugrađeno LED osvjetljenje što omogućava neprekidnost kampanje i najveći stupanj uočljivosti, čak i po mraku
  3. Pomoću aplikacije putem Vašeg mobilnog uređaja, u mogućnosti ste u svakom trenutku vidjeti gdje se Vaša hodajuća reklama nalazi

SPECIFIKACIJE HODAJUĆIH REKLAMA SU:

  • UOČLJIVOST – iskoristite i do 800% veću uočljivost u odnosu na ostale medije
  • INTERAKCIJA – mogućnost ostvarivanja interakcije prolaznika s educiranim promotorima.
  • LIVE TRACKING – u svakom trenutku saznajte gdje se nalazi vaša reklama.

Influencer marketing

Popularnošću društvenih mreža i njihovom sve većom ekspanzijom posljednjih godina stvorio se jedan novi trend u marketingu, a to je influencer marketing.

Pročitaj više

Osoba promovira proizvode ili usluge brenda putem različitih medija poput You Tube-a, Instagrama i TikTok-a.

Nekada su slavne osobe bile zadužene za ovakvu vrstu marketinga, no sada su tražene osobe iz našeg bližeg okruženja s kojima se možemo poistovjetiti. To je osoba koja ima utjecaj u svojoj zajednici i kojoj ljudi vjeruju. Uobičajene kategorije influencera su fotografi, food blogeri, travel blogeri, zaljubljenici u modu i kozmetiku, fitness treneri i sl. Svaki od njih posjeduje znanje i iskustvo u svom polju djelovanja te oko sebe okuplja zajednicu istomišljenika.

Osobe koje svojim djelovanjem okupljaju veći broj pratitelja su postale odlična veza između brenda i krajnjeg korisnika, kupca.

Relativno je jednostavan način za doprijeti do potencijalnih kupaca s obzirom na veliku umreženost. Nitko ne voli agresivne reklame koji svako toliko iskoče na portalu ili nekom drugom mediju, no bliskost influencera i publike daje na autentičnosti i čini da ljudi zaista vjeruju nekom proizvodu. Osoba na sebi svojstven način predstavlja određeni proizvod, priča o njemu na pozitivan način i komunicira sa svojim pratiteljima što daje dojam bliskosti i ‘prijateljstva’ unutar cijelog jednog kruga ljudi.

Brendovi odabiru osobe u odnosu na ono što žele prikazati korisniku i kome se žele približiti, tako da postoje dvije vrste influencera: mikro i makro influenceri.

U zadnje vrijeme potražnja za mikro influencerima je porasla zbog toga što su to osobe koje imaju mogućnost da predstave proizvod na jedinstven način, da mu se potpuno posvete, do detalja te time daju na važnosti Vašem proizvodu.

Zvijezde Instagrama imaju moć da skrenu pažnju na određeni brend, no mikro influenceri ga prezentiraju u skladu sa svakodnevnim životom koji svi živimo.

Oglašavanje na ovaj način je puno lakše, a dopire do šire publike i čini da se za vaš brend čuje na pristupačan i nenametljiv način.

Snimanje i fotografiranje dronom

Prikažite Vaše fotografije i videozapise iz ptičje perspektive.
Pročitaj više
Želite li fotografirati nekretninu iz zraka, napraviti turističku promidžbu, reklamnu snimku ili snimiti neki event iz zraka ili možda jednostavno želite ubaciti tu atraktivnu fotografiju ili videozapis na svoju web stranicu ili društvenu mrežu, obratite nam se s povjerenjem.

Za potrebe snimanja iz zraka koristimo dron „Mavic air 2“ renomirane svjetske kompanije DJI.

Kamera na dronu omogućuje snimanje i fotografiranje u 5k rezoluciji.

Unaprijedite Vašu ponudu koristeći snimke i fotografije iz zraka koje oduzimaju dah.

Krenimo u nove pobjede

Spremni ste za stvarnu promjenu u poslovanju? Uradimo to zajedno!